curtis-macnewton-12711-unsplash

Trening interwałowy – najbardziej efektywna forma spalania tłuszczu

Istnieje wiele określeń i terminów, które sprawiają, że zrozumienie świata fitness jest bardzo trudne. Trening funkcjonalny. Ćwiczenia beztlenowe. Wytrzymałość. Jako osoba nie związana profesjonalnie z fitnesem prawdopodobnie chcesz po prostu wzmocnić kondycję, może stracić kilka kilogramów, wyglądać i czuć się dobrze. Jaki jest najszybszy sposób, by to zrobić? Trening interwałowy.

  (więcej…)

Czytaj więcej

bruno-nascimento-149663-unsplash

Jak jeść i co robić, żeby zregenerować organizm po wysiłku?

Poświęciłeś czas, aby zjeść tuż przed udaniem się na siłownię i znalazłeś rodzaj treningu, który jest dla ciebie najbardziej odpowiedni. Czujesz się podekscytowany, wyglądasz lepiej, stajesz się lepszą wersją siebie i w końcu zaczynasz osiągać swoje cele. Więc czego jeszcze brakuje? Czy zastanawiałeś się, co jeść po powrocie z siłowni?

(więcej…)

Czytaj więcej

blur-burger-close-up-460599

Cheat meal – co to jest i dlaczego nie musisz go unikać?

Chociaż wielu dietetyków nie lubi słowa „cheat meal”, dobrze zaplanowany i zrealizowany „oszukańczy posiłek” może uratować twoje zdrowie psychiczne, a nawet pozytywnie wpłynąć na przebieg diety. Istotą tych oszustw jest jedzenie zdrowo przez większą część tygodnia, pozostawanie aktywnym, a w końcu nagradzanie się za zrealizowanie postawionych celów.

(więcej…)

Czytaj więcej

igor-ovsyannykov-520424-unsplash

Jak czytać etykiety produktów, aby unikać pułapek producentów?

Przytłoczony trudnymi do wymówienia słowami na liście składników? Nie jesteś sam. Aby wejść do sklepu i wyjść z niego bez niezdrowych, napakowanych chemią i niezdrowymi składnikami produktów, musisz orientować się w kilku terminach i wiedzieć, czego szukać, aby szybko przeskanować etykietę w poszukiwaniu najważniejszych informacji. Oto, na co powinieneś zwrócić uwagę.

(więcej…)

Czytaj więcej

appetizer-cooking-cuisine-992824

Jak zaplanować posiłki, żeby nie sięgać po niezdrowe przekąski i zawsze czuć się sytym?

Pokusa przejadania się dotyka nas wszystkich, więc w dzisiejszym społeczeństwie może być trudno kontrolować ile jemy i utrzymywać zdrową wagę. Ograniczanie przyjmowania pokarmu czasami powoduje, że czujemy się głodni i pozbawieni przyjemności, co może mieć negatywny wpływ na nasz nastrój i motywację do trzymania się celów zdrowego żywienia. Czy można kontrolować to, ile jemy, bez poczucia głodu przez cały czas?

(więcej…)

Czytaj więcej