sylwester Body Chief postanowień

5 postanowień noworocznych, które uda Ci się zrealizować

Wiesz, że jedynie w przypadku 8% osób noworoczne postanowienia kończą się sukcesem? Jeśli zaliczasz się do nich, jesteś szczęściarzem.

A słyszałeś o metodzie małych kroków? Stopniowo, powoli wprowadź w życie nowy nawyk, a jak Twój organizm się przyzwyczai, wprowadzaj kolejny.

Od czego możesz zacząć zacząć? Zobacz naszą listę!

1. Stawiam na śniadanie!

Brakuje Ci siły w ciągu dnia? Przyjrzyj się temu, jak wygląda Twoje śniadanie.

Śniadanie to drugi największy posiłek wciągu dnia. Powinien dostarczyć organizmowi ok. 25% dziennej energii, która może być wykorzystana od samego rana.

Efekt? Będziesz mieć więcej siły na podejmowanie codziennych wyzwań, a Twój metabolizm będzie pobudzony przez cały dzień.

jak rozpocząć dietę

2. Ograniczę sól w diecie

Myślisz, że Ciebie ten punkt nie dotyczy, bo nie dodajesz jej dużo do posiłków? Nie zapominaj, że sól używana jest także jako środek konserwujący w gotowych produktach dostępnych w sklepach. Znajdziesz ją m.in. w ulubionych wędlinach i serach.

Dlaczego warto ograniczyć sól? „Sól zatrzymuje wodę w organizmie i może być przyczyną nadciśnienia tętniczego. Polecane spożycie soli to maksymalnie wartość 1 łyżeczki dziennie.

3. Będę pić więcej wody

Rozpoczynając dietę skupiasz się na regularnym jedzeniu, kaloryczności posiłków, jednak to na nic, jeśli nie pijesz wody! Zastępując wodą słodkie napoje przyspieszysz metabolizm i zmniejszysz swój apetyt.

 Niezależnie od tego, czy rozpoczynasz dietę,czy po prostu chcesz się zdrowo odżywiać – pij około 2 litrów wody dziennie,czyli około 8 szklanek.

4. Powiem cukrom NIE

Dobra wiadomość jest taka, ze nie musisz całkowicie rezygnować z cukru. Wystarczy, że ograniczysz swoje słodkie przyzwyczajenia. Jeśli nie możesz wytrzymać dnia bez słodyczy, pozwalaj sobie na nie jedynie w weekendy.

Przygotowując słodkie przekąski bez cukru,dodaj więcej świeżych lub suszonych owoców albo zastąp cukier zdrowszymi odpowiednikami np. ksylitolem lub miodem.

5. Będę unikać tłuszczy

Jakie produkty powinniśmy ograniczać? Przede wszystkim źródła tłuszczów trans. Są to produkty, po które chętnie sięgamy, choć są niezdrowe: fast food, ciastka, ciasta i inna przetworzona żywność. Zamiast tłustego mięsa, wybieraj mięso chude, czyli drób, polędwice wieprzową lub wołową.

Nie rezygnuj z tłuszczów nienasyconych! W zamian za tłuszcze nasycone warto sięgnąć po te, pochodzenia roślinnego. Mile widziane są produkty takie jak orzechy, nasiona oraz oliwy i oleje roślinne.

Kiedy brakuje Ci silnej woli…

Jeśli bardzo zależy Ci na tym, żeby zgubić kilka kilogramów, pomyśl o dostawach diety do Twojego domu lub pracy.

Katering dietetyczny zapewnia 5 posiłków dziennie, które są zdrowe i smaczne. Przy pomocy naszego dietetyka dobierzesz taką kaloryczność, która sprawi, że szybko zdobędziesz upragnioną wagę.

W Body Chief codziennie udowadniamy, że dieta i zdrowy styl życia to nie jest przykry obowiązek. Można stracić na wadze jedząc smacznie, słodko i zdrowo! 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.