Twoja poranna lista kontrolna: 7 sposobów na to, żeby z uśmiechem rozpocząć dzień

Prawdopodobnie od lat kultywujesz tą samą nijaką rutynę: umyj twarz, umyj zęby, weź swoje suplementy, czas na odświeżenie. Bardziej holistyczne podejście do tego, jak zaczynasz dzień, może przynieść zaskakujące korzyści. Oto twoja lista kontrolna.

Wypij szklankę wody cytrynowej

Znany detoksykator i bogate źródło witaminy C. Cytryna wzmacnia układ odpornościowy, co więcej, sama woda jest niezbędna, aby wyglądać jak najlepiej: płyny nie tylko gaszą twoje pragnienie, ale również zapewniają prawidłowe nawilżenie wszystkich komórek twojego ciała.

Delikatnie oczyść … lub nie

Zmywanie trudów dnia z ciała podczas wieczornej kąpieli jest czymś naturalnym, ale przesadne oczyszczanie w godzinach porannych może być szkodliwe dla skóry. Użyj łagodnego środka czyszczącego – lub tylko czystej wody – aby uniknąć zmywania dobrych bakterii. Coraz częściej badania potwierdzają znaczenie mikrobiomu skóry (warstwa ochronna korzystnych bakterii) dla zdrowej cery.

Zastosuj krem ​​z filtrem (codziennie)

Nawet jeśli nie sądzisz, że będziesz narażony na szkodliwe promienie, prawdopodobnie będziesz. Według Amerykańskiej Akademii Dermatologii, słońce nawet w pochmurne dni emituje szkodliwe promienie UV – do tego aż do 80% tych promieni może przeniknąć przez skórę. Dlatego ważne jest, aby zastosować mineralny SPF 30, każdego dnia. W końcu uwielbiamy produkty, dzięki którym nasza skóra wygląda świeżo i zdrowo!

Uruchom blender

Poranki to najlepsza pora na przemycenie składników mineralnych poprawiających urodę. Na przykład awokado jest szczególnie polecane ze względu na bogactwo wartości odżywczych chroniących skórę, takich jak witaminy C i E oraz beta-karoten, a także mnóstwo zdrowych tłuszczów. Na szczęście ten kremowy owoc stanowi niesamowitą bazę dla smacznego smoothie. Wrzuć również bogate w przeciwutleniacze jagody i ciemne liściaste warzywa oraz kilka miarek ulubionych wzmacniaczy piękna, takich jak kolagen lub konopie.

Wygospodaruj trochę czasu dla siebie

To może być trudne w szalonym domu rodzinnym pełnym dzieci, podczas gdy małżonek ucieka do pracy, ale warto spędzić kilka minut w spokoju każdego ranka. Spróbuj wymknąć się chociaż na 10 minut samotności. Zbierz myśli, ale nie wybiegaj tymi myślami zbyt daleko i nie stresuj się na zapas. Myśl pozytywnie i ciesz się chwilami samotności, zanim powitasz chaos codziennych obowiązków. Będziesz bardziej skupiony i spokojny.

Zjedz zdrowe śniadanie

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia. Codziennie powinieneś jeść zdrowe, zbilansowane śniadanie – i nie stresuj się gotowaniem! Istnieje mnóstwo prostych i szybkich 15-minutowych przepisów na śniadanie, które idealnie nadają się do rozpoczęcia dnia wraz z rodziną.

Puść ulubioną piosenkę

Muzyka może nas zainspirować i pomóc nam poczuć się gotowymi do podjęcia codziennych wyzwań. Gdy chcesz poczuć się pełen energii, możesz wzmocnić swój nastrój, słuchając czegoś chwytliwego, rockowego, cokolwiek do ciebie trafia – i sprawić, by stało się to częścią twojej porannej motywacji. Jakie piosenki pomagają ci czuć się gotowymi na wszystko? Posłuchaj ich rano, aby poprawić sobie nastrój i nabierz energii na cały dzień!

Spójrzmy prawdzie w oczy: poranki mogą być trudne. Wprowadź nową poranną rutynę i dodaj kilka pozytywnych działań, aby poranek stał się bardziej płynny. Nie chodzi o to, aby dodać więcej rzeczy do załatwienia rano, ale raczej trochę zwolnić i zacząć dzień pozytywnie.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top